28 Mart 2012 Çarşamba

♥♥ Kangoo Jumps!!! ♥♥

Yeni bir zayıflama trendi geldi bayanlar. KANGOO JUMPS ! Benim deyimimle zıp zıp :))

 
Peki dünyada bu kadar ünlü olan, Kıbrısta ve Türkiye'de de yaygınlaşan bu spor nedir?
Kangoo Jumps ayakkabılarını duyduğumdan beri hep merak etmişimdir. Bana çok marjinal gelmişti. Bu ayakkabıların faydalarını duyduğum da ise ilgim daha da arttı. Kangoo  jumps ayakkabılarıyla aerobik yapmak bakın nelere iyi geliyor...

  • obezite engellemek ve yok etmek,
  • kardiovaskuler kondisyonu yukseltmek,
  • depresyon,
  • kabizlik, 
  • sırt ağrısı, 
  • mesane güçsüzlük, 
  • enerji eksikliği, 
  • bağışıklık sistemi yetmezliği
  • tüm vücudu calistirir
  • Selüliti yok eder
  • zayıflatır
  • vücud şekillendirir
  • sıkılaştırır
  • omurga ve dizleri korur
  • tansiyonu dengeler
  • kalp ritmini düzenler
Faydaları saymakla bitmez :) dün merak edip yerinde izlemeye gittim. 15 dakikanın içinde nasıl terlediklerine inanamadım. Süper güzel,eğlenceli bir spor. Kendi kendime de söz verdim en yakın zamanda başlıyorum :))) Bu ayakkabılara sahip olursanız sadece spor merkezlerinde değil dış mekanlarda da (kum,çim,beton,asfalt) kullanabilirsiniz. Tabiki bu ayakkabıları almadan da bu spora başlayabilirsiniz. Kayıt olduğunuz spor merkezinden aktivite saatleri içinde temin edebiliyorsunuz.


Yolda ,sokakta  Kangoo Jumps'larla yürüyüş yapan veya koşan insanları görürseniz şaşırmayın diye söylüyorum. Kangoo Jumps çoook moda :)))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder